Allmän uppdatering

Större delen av söndagen spenderades i liggande läge, då huvudvärken knte ville avta förrän på eftermiddagen. Jag vet som sagt inte om jag sovit konstigt eller om det är något annat som orsakat det.
Måndagen spenderades mest här hemma. Vi var till mamma och pappa en sväng på måndag förmiddag så älsklingen fick byta däck på Volvon. Så nu åker jag en superpimpad bil 😉

Igår var jag ledig. Jag var en sväng till Smebacken, för att ta in mormor och morfars post samt att prata lite skit med mamma. Hon har semester denna vecka, så jag passade på. Det var ändå så tomt här hemma.

Idag ska jag jobba. Alldeles strax faktiskt. Jag borde försöka hitta någonting att äta. Har som vabligt spenderat förmiddagen med att plugga.
På våningen under håller de på att byta fönster. Antar att de kommer upp till oss i morgon. Hoppas det på ett sätt. Fönstren är redan urplockade, så det är bara för dem att byta. Och eftersom det gått förvånansvärt snabbt för dem, så antar jag att de är hos oss i morgon. Fast man vet ju aldrig. Jag kan ha fel.

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

