Så lätt det kan bli fel

Måndagen börjar gå mot sitt slut och därmed har en ny vecka börjat. Jobbet var ganska lungt, det kom lagom mycket med folk. Efter jobbet var jag upp på stan och fixade farmos present, ett kort och även en liten present till mig själv 😉

Jag bad nämligen att få farmors present inslagen, men när jag fick paketet och såg pappret ångrade jag mig lite. Kan man ge ett paket till sin farmor, som fyller jämnt nästa år? Först funderade jag om jag skulle riva upp det och slå in i eget papper, men efter en snabb koll med mamma (hon tyckte det kunde bli intressant med det pappret) så låter jag det vara kvar. Alltid är det någon som kommenterar det 😛 Dessutom är det innehållet som betyder något.

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

