Ny månad

En ny månad har börjat (min favorit, bara för att jag råkar fylla år) men det är kallt som om det skulle vara höst. I och för sig har månaden bara börjat, man vet ju aldrig om det blir varmare längre fram.

Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi var till Morgårn. Älsklingen ville prova sin nyaste radiobil på banan de har där. Det gick riktigt bra, han körde så pass länge att jag inte lär höra det tjatet på ett tag 😛

Nu på kvällen blev det film och för tillfället sitter han och spelar tv-spel medan jag läser (ja, inte just nu eftersom jag skriver det här). I morgon ska vi till Smedjebacken och gratta farmor. Få se vem som först nämner något om inslagspapperet. Jag gissar på att det blir lillebror 😉

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

