Helt upp och ner

Jag har vänt upp och ner pp hela köket, ja. Men det finns en anledning till det. Jag trodde dock bara att jag skulle vara klar med den anledningen nu.
Jag började redan vid 9 i morse med att baka det vi ska ha till helgen, då vi firar mig. Det började faktiskt bra. Jag lyckades sno ihop några kladdkaksmuffins och tårtdelen på rn schweizernötstårta. Det var när jag skulle kolla till muffinsen som det sket sig. Då såg jag att det bara blivit smet av dem, vilket det ju inte ska när man tagit ut dem ur ugnen. Jag blev si besviken på dem, att jag kastade dem och snodde ihop vanliga muffins istället.
Därför är hela mitt kök helt upp och ner. Jag har faktiskt diskat efter mig – typ.  Nu hoppas jag dessa muffins blir bättre. Jag måste ha något mer än tårta att bjuda på.

image

image

Vad har du på hjärtat? :)

