Nytt i bokhyllan

Efter jobbet idag tänkte jag att jag skulle fixa en ny kalender, eftersom min snart är slut. Jag har en sådan som sträcker sig från juni till juni, så att jag får med både höst- och vårtermin när jag pluggar. Fast egentligen behöver jag inte en sådan längre, eftersom jag tänkt ta en paus från plugget.

I alla fall … Det råååkade följa med några böcker också. Det kändes som ett tag sedan jag köpte någon bok, så jag kände för att unna mig några. Babyrace köpte jag för att jag är väldigt nyfiken på den. Jag har läst väldigt mycket om den, och tror den kan vara bra. Dödens klackar köpte jag för att jag har en annan bok av Rebecca Chance (som fortfarande står oläst) och tyckte väl att jag skulle ha denna också. Slutligen Den fallande detektiven för att jag läst första boken om Leo Junker och känner att jag vill fortsätta den serien. Trots att böckerna klassas som deckare och jag vanligtvis inte läser det. Men någon gång får man gå utanför ramarna 🙂

image

Vad har du på hjärtat? :)

