Ett nytt rum

Ett mirakel har inträffat! Änyligen kan jag sitta på min balkong och hålla koll på vad grannarna gör 😉 Skattepengarna kom nämligen igår, så idag var jag och mamma upp på Rusta så jag fick köpa stolar samt bord till balkongen. Jag fick även ett parasoll av henne, men det gick inte på, så älsklingen ska få fixa ett nytt fäste.
Det känns så skönt, för balkongen har blivit som ett extra rum. Jag köpte också blommor och satte i en ny blomlåda, och bara det gör en hel del. Detta kommer bli mitt favoritställe när solen är framme. Här kommer jag läsa mycket i sommar 🙂

image

2 reaktioner till “Ett nytt rum

Vad har du på hjärtat? :)

