Tar det easy

Första semesterveckan är snart förbi och det har varit såå sköönt! Idag fick också älsklingen semester, så nu kan jag spendera dagarna med honom. Även om det faktiskt varit skönt med en vecka själv. Man behöver hålla på med sina egna intressen ibland 🙂
Just nu sitter jag i baksätet på Pontiacen (jag har kommit på att den har en bra ”läshörna”) och läser del två i serien Pax. Den är så otroligt bra att jag är tvungen till att fixa nästa del på en gång. Tyvärr är den utlånad i Smedjebacken och Söderbärke. Katastrof!! Men jag tror det löser sig på något sätt ändå. Tänk att jag skulle komma att gilla dessa böcker så mycket 😀

image

Vad har du på hjärtat? :)

