Back to the vardag

Och så var igång igen. Åter till vardagen med jobb, matlådor, ofrivilliga väckningar och allt vad det innebär. Jag jobbade första dagen igår, och det gick helt galant. Ganska mycket att göra, men det är kul när det är så. Lite off måste jag erkänna att jag var också. Kroppen har fattat att semestern är slut, men huvudet hänger inte riktigt med (som det brukar med andra ord). Nästa vecka hänger det också med, ska ni se 😉

Har haft lite krångel med magen de senaste dagarna också. Fick s.k ”sommarmage” i lördags, och fick spendera dagen med att springa mellan soffan och toaletten. Inge trevligt alls :/ Nu har det värsta lugnat ner sig, men jag känner att den fortfarande är lite orolig. Förhoppningsvis går det över, och om inte får jag väl boka tid till vårdcentralen (hoppas verkligen inte jag behöver göra det!).

Ha det bra!

images

2 reaktioner till “Back to the vardag

    1. Tack, jag hopåas verkligen den blir bättre!
      Haha ja, när det är dags för nästa semester då är har huvudet absolut hoppat igång! 😛

Vad har du på hjärtat? :)

