Helgen – över innan man ens anar det

Helgen kom, helgen försvann. Väldigt fort. Fortare än vad förra veckan gjorde, och nu är det helt plötsligt en ny arbetsvecka :/ Dessutom slog det mig igår att det är första augusti på lördag. Vansinnigt vad fort det går!! Det känns ju som att det nyss var vår, speciellt med tanke på den här ”sommaren”.
Just nu sitter jag och äter frukost. Runt 10 ska jag ner till Marnäs med min dammsugare. Den har börjat öåta konstigt när jag använder den, det liksom knackar i den. Så ska det inte vara, för jag har bara haft den två månader (jag fick den när jag fyllde år i maj). Därför ska de som sålde den få titta om det är något fel. Hoppas verkligen det går att åtgärda!

I lördags var vi på 30-års fest. Det var riktigt kul, förutom att jag var den enda som var nykter där (jag skulle köra hem sedan på kvällen). Men det var riktigt kul att träffa lite nytt folk. Igår var vi hos mamma och pappa för älsklingen ville byta kamremmen på Volvon. Då var pappa snäll och lät han vara i deras garage och skruva, samt att han hjälpte honom. Så idag åker jag till jobbet med ny kamrem! 😀
Nu ska jag äta upp min frukost, så jag hinner lite saker innan jag ska ner med dammsugaren.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

