Ett litet avtryck

Hola! Tänkte jag skulle in och göra ett litet avtryck här, och samtidigt tala om att ja, jag lever fortfarande även om det är lite tyst här 😉
Måndag idag igen, vilket innebar jobb. Det gick ganska bra, förutom att huvudet inte riktigt hängde med. Jag tror nog att det fortfarande jar lite helg. Precis som att det fortfarande hade semester första veckan jag jobbade.
Jag kom hem ganska sent idag, dels för att jag skulle till Apoteket, för sambons räkning, och dels för att jag skulle fixa mormor och morfars post. Såå sedan jag kom hem har jag parkerat i soffan. Ätit lite. Tittat på repriser av Svenska Hollywoodfruar. Just nu är det Big Bang. Jag funderar på om jag ska läsa lite, nu när jag har tid på mig. Älsklingen kommer sent ikväll, eftersom han jobbar eftermiddag. Så jag tänkte passa på 🙂

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

