Städtorsdag – och annat att se fram emot!

I morse när jag kom till jobbet trodde jag att jag var själv, och till en början kändes det som ”jaha, vad ska jag göra nu då?”. Men efter ett tag var det faktiskt skönt att vara ensam. Även fast jag gillar mina arbetskamrater 🙂 Det visade sig dock att jag inte var helt själv. En på kulturförvaltningen var där. Fast hon satt i ett annat rum, så jag blev själv i biblioteket.

Nu har jag precis städat här hemma. En tvättmaskin är igång, samt diskmaskinen. Jag har vattnat blommorna och gjort rent inne på toaletten. Är jag värd lite vila nu? Ja, det tycket jag absolut! Jag ska göra en liten lista också, över allting vi ska ha med oss i helgen. Det är nämligen flyguppvisning i Dala-Järna som gäller! Det ska bli såååå kul att se! 😀 Vi var på det då det var sist, för tre år sedan, så jag är så taggad för denna helgen. En hel dag fylld med flygplan!

Ha det bra!untitled

(Bild lånad från flygfesten.com)

Vad har du på hjärtat? :)

