Det här med att jobba på bibliotek

Det har sina för- och nackdelar. En av dem är denna. Man hittar alltid intressanta böcker att läsa. Sedan är det där här med att hålla sig uppdaterad när folk kommer och frågar. Helst ska man ju veta direkt vilken bok de pratar om, och man ska helst säga på en gång vad man tyckte om den och så vidare. Då gäller det att ligga i.
Jag vet inte vart jag ska hitta tiden till att läsa dessa, men tydligen ska jag ha den eftersom jag lånat på mig så mycket böcker (från jobbet OCH biblioteket här i Ludvika).

image

3 reaktioner till “Det här med att jobba på bibliotek

  1. haha jag kan tänka mig att det är jobbigt 😉
    Är du en sån supermänniska som kan läsa flera böcker samtidigt? Det är i alla fall inte jag, jag är helt väderlös på det.. :/

Vad har du på hjärtat? :)

