Bokmässan närmar sig

Bokmässan närmar sig nu med stoooora steg! På torsdag morgon åker vi på jobbet tillsammans ner för att besöka mässan. Det blir min första gång där, och jag ser verkligen fram emot det men samtidigt är jag lite spänd. Jag vet självklart att det kommer gå bra, det är ju som sagt bara det att det är min första gång, och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. OM jag ska förvänta mig något.

Jag hade tänkt börja packa väskan redan idag, för i morgon kommer jag säkerligen vara alldeles för trött för det när jag väl kommer hem (jobbar heldag i morgon). Och då kan det lätt bli så att jag glömmer någonting, och det vore ju inte bra. Därför gör jag det idag, i lugn och ro.

Det blir också första gången jag och älsklingen är ifrån varandra ett längre tag, sedan vi flyttade ihop. Jag kommer självklart sakna honom enormt mycket när jag är där nere, men mest kommer det nog märkas på kvällen när jag ska till och lägga mig. Man har ju vissa rutiner så att säga 🙂 Det kommer gå bra allting, det vet jag. Jag måste bara försäkra mig själv det 😛 Det ska bli sååå spännande att åka ner och gå på mässan, för det är något jag velat ett tag. Få se hur mycket böcker jag kommer hem med? Det kanske får bli stora väskan ner 😉

Ha det bra!

582_bokmassan_gbg

 

Vad har du på hjärtat? :)

