Ledig torsdag

image

Det måste varit väldigt kallt i natt, med tanke på att det är dimma nu. (Men det hör ju liksom till hösten). Tjock verkar den också vara. Tur som jag har behöver jag inte bege mig ut förrän på eftermiddagen. Bilen ser dessutom ut att vara väldigt kall, så det lockar inte heller.
Idag hade jag tänkt ha en städdag här hemma. Tvätta, damma, dammsuga etc. Just damma var det ett tag sedan jag gjorde, så några saker kanske jag få gräva fram. Skämt åsido, det ska bli skönt att vara ledig idag.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

