Julförberedelser

Först: varför ska de hela tiden uppdatera WordPress??? Jag kommer snart inte komma in via datorn och skriva inlägg, just för att jag inte fattar vart man ska gå!? Snälla, behåll det som det en gång var!

Och så tillbaka till det jag tänkt skriva om … Idag är det precis en månad kvar till julafton. PRECIS en månad. Har ni fått några julkänslor än? Fast några av er har säkert fått snö, något som helt saknas här i södra Dalarna. Det är visserligen snorkallt ute (och halt), men snön lyser med sin frånvaro. Lycka till med att försöka få julkänslor då … Jag har börjat fixa lite med julklapparna; älsklingens är helt klar, och på lördag ska jag med mamma och mormor till Borlänge för att shoppa de sista av dem. Dessutom beställde jag en egen julklapp från Adlibris nu i helgen (eller ja, tre om man ska vara ärlig). Den kommer säkert idag, det hoppas jag! Idag hoppas jag också att älsklingens födelsedagspresent kommer. Eftersom han fyller veckan efter nyår har jag tagit mig vanan att fixa julklapp och födelsedagspresent till honom samtidigt. Varför vänta liksom? Så e eftermiddag får jag nog hämta paket. Bara det att jag får öppna mitt på en gång, han får vänta 😉

Ha det bra!

Namnlös

Vad har du på hjärtat? :)

