Nya böcker!

Nu har jag varit och hämtat mitt paket, samt packat upp det! Det var ett tag sedan jag köpte så här många böcker från Adlibris, för när jag öppnade paketet och såg böckerna fick jag den där känslan. Känslan man får när man packar upp ett paket där man vet att det ligger nya böcker i. Det är svårt att sätta ord på den, men alla ni som är lika galna i böcker som jag är, ni vet precis vilken känsla jag menar 🙂
Jag vill nästan börja läsa dem på en gång! Mest taggad är jag på John Flanagans senaste bok. Serien Spejarens lärling är en stor favorit hos mig. Egentligen är det lite synd att jag inte har de andra böckerna. Jag får införskaffa dem när jag får pengar. Dessa kan ju trots allt vara de sista jag köper på ett bra tag.

image

Vad har du på hjärtat? :)

