Känslorna kommer krypande

December rullar på, även om det är svårt att få julkänslor om man tittar ut. Det känns som en väldigt lång höst, som jag sagt flera gånger förut. I torsdags var jag med jobbet på julbord. Det var riktigt gott, men stället vi var på och åt hade inte organiserat det så bra. Jag hoppas det blir ett annat ställe nästa år, blir det samma som i år vet jag inte om jag följer med. Men men, det är ett helt år tills dess 🙂

Annars händer det inte så mycket här. Jag tar dagarna lite som de kommer. Försöker njuta så mycket som möjligt av jobbet. En lätt ångestkänsla har börjat smugit sig in hos mig. Sakta men säkert har jag kommit underfund med att det snart är slut på jobb, det är Af som väntar och vad ska jag göra då? Det kommer säkert bli bra, men jag får ändå dessa känslor. Jag har också börjat fundera på om jag kanske ska börja ta mig till någon annan arbetsplats (att få ett fast jobb hade varit SÅ skönt!) och glömma biblioteket. Men vi får se, jag pendlar fram och tillbaka hela tiden. Jag ska fira jul och nyår först, så tar jag nästa års dagar som de kommer. Det är enklast så.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

