Slö söndag

Jag sitter med min sambo hemma hos farmor och farfar när jag skriver det här. Vi är och tittar på deras nya hus. Det är så lugnt och skönt här! Jag längtar efter ett eget hus nu, att ha något eget. Ärligt talat har jag tröttnat lite på lägenheten.
I alla fall, vi sitter här och tittar på tv och väntar på fika. Det är skönt att sitta i soffan och bara dega, speciellt nu när vädret är så dåligt. Och så för att det är söndag. Arbete väntar i morgon. Suck!

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

