Nya böcker

Egentligen kom dessa böcker tidigare under veckan, men jag har inte haft tid eller ork att skriva ett inlägg. Istället gör jag det nu.
Genom bloggen Bokparadiset hittade jag en tjej som säljer alla sina böcker för en väldigt billig peng. Självklart kunde jag inte stå emot. Jag köpte fem böcker av henne för 60 kronor – hur billigt som helst!
De jag valde syns på bild under. Jag har läst alla böckerna tidigare, det som gäller nu är att köpa resten i de serier där jag köpte första boken. Helst ska de vara samma omslag på dem också.

Ha det bra!

image

Bloggen där jag köpte böckerna finns här.

Vad har du på hjärtat? :)

