Sista riktiga veckan

Alldeles strax ska jag gå ut och befria bilen från all is och sedan försöka ta mig till jobbet. Jag tror det kommer ta sin lilla tid att skrapa alla rutorna. Det är absolut någonting jag inte tycker om på vintern: skrapa rutor :/
Vi går in på sista riktiga arbetsveckan. Sedan är det bara några dagar här och där. Fast för mig blir det ”full” arbetsveckan ändå. Jag jobbar dagarna före jul och i mellandagarna. Lite tråkigt är det, med tanke på att sambon är ledig i jul. Men jag får tänka som så att de ger mig ob, och jag ju blir ledig efter nyår (på ett sätt) istället. Då kan jag umgås med min älskling.

Trevlig måndag!

image

Vad har du på hjärtat? :)

