Bloggstafett, Askfödd av Sabaa Tahir

askfoddJag har velat säga detta ett bra tag (ni vet hur jag är), och nu kan jag äntligen avslöja det: Jag ska vara med i en bloggstafett!! 😀 Dagarna innan jul såg jag på Facebook att B.Wahlströms skulle ha en bloggstafett på boken Askfödd av Sabaa Tahir. Det var bara två platser kvar, så jag skickade iväg ett mail, även om jag trodde att jag skulle få till svar att det tyvärr var fullt. Innan dess hade jag hört talat om boken några få gånger, men egentligen inte utvecklat något stort intresse för den. Jag fick svar samma dag, och det visade sig att jag fått en plats. Dagarna innan nyår hämtade jag ut boken, mitt första recensionsexemplar (eller läsexemplar som det står på boken), det kändes så häftigt! Så, vill ni läsa om vad vi tycker om boken ska ni följa med på vår stafett. Jag listar dem som är med nedanför, tillsammans med datumet då de skriver om boken (min recension kommer den 25:e).

18 januari
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari
25 januari
Mitt liv som Miimz
26 januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
2 reaktioner till “Bloggstafett, Askfödd av Sabaa Tahir

Vad har du på hjärtat? :)

