Flytt pågår!

Igår började packandet av kartonger. Jag packade totalt fem stycken. Och idag fortsatte det med att jag packade åtta stycken till (mina böcker tog självklart upp flest…). Det är för närvarande kaos i vardagsrummet, men det hade jag faktiskt räknat med. Det blir så när man ska flytta. Nu är det dock inte långt kvar till onsdagen, då vi får nycklarna. Sedan är det en dag och så är det fredag, första inflyttningsdagen. Det ska bli så kul! 😀
Fast innan dess ska så klart fler kartonger packas. Och så ska det göras ett besök på Ikea. Några nya möbler måste inhandlas. Så om det inte är så mycket liv här på bloggen, då vet ni att jag har fullt upp med att bubba kartonger och möbler 🙂

Ha det bra!

image

En reaktion till “Flytt pågår!

Vad har du på hjärtat? :)

