Första laddningen reaböcker

Jag fick en väldigt trevlig överraskning när jag satt på jobbet idag: mina bokrea böcker hade kommit! Självklart sprang jag in på Konsum och hämtade ut paketet så foet jag slutat, och med ett glatt smajl konkade jag hem det. Det var lite tyngre än vad jag trott (och klumpigt) villet resulterade i ryggont, men det gör inget. Nya böcker är verkligen en speciell känsla! 😀
Vad gömde sig i paketet då? Jo, dessa böcker:
•Komma fram av Rainbow Rowell
•Unga kvinnor av Louisa May Alcott
•Nära till dig av J.A. Redmerski
•Alibi AB av Christina Larsson
•Dödens trubbadur av Fredrik Lindblom (som visade sig vara mycket tjockare än jag trodde!)
•Berättelser från Engelsfors

Jag är riktigt nöjd med mina inköp och vill läsa dem så fort som möjligt. Dock vet jag inte vart jag ska få plats med dem. Det är likson fullt i hyllorna. Men det löser sig 🙂

Ha det bra!

image

image

3 reaktioner till “Första laddningen reaböcker

  1. Du behöver inte oroa dig, Dödens trubadur är väldigt snabbläst i och med att typ hälften är bara bilder. Plus att den är skitbra också ;D

Vad har du på hjärtat? :)

