Sportlovskul

Torsdag kväll, och ÄNTLIGEN är det helg. Jag känner mig alldeles slut i hela kroppen. Jag har haft sportlovsaktiviteter på jobbet idag. På förmiddagen var det bio för barn mellan 3 och 5. Det kom visserligen bara två varn, men det är bättre än inga.
På eftermiddagen var det pyssel, och då kommer det mååånga fler. Runt 20 barn och 10 vuxna. Bra va? :mrgreen: Det blev en hel del springa runt hela dagen, men det gör inget för det är kul. När pysslet var färdigt städade jag undan och gick hem. Och nu myser jag i soffan. I morgon blir det städning av lägenheten.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

