En glad överraskning

Vad glad jag blir när jag loggar in och ser att det är några som besöker mig, även om jag är grymt dålig just nu på att lägga upp inlägg. Jag tänker inte lova något om att jag ska försöka bli bättre på det, utan det kommer helt enkelt upp när lusten faller på. Recensionerna kommer även i fortsättningen komma när jag får tillgång till internet (dvs. när jag är hos mamma och pappa och betalar räkningar).

Ha det bra!

2 reaktioner till “En glad överraskning

    1. Vi flyttade till hus i februari i år och har valt att gräva in fiber, och det blir inte gjort förrän till sommaren :/ Så just nu lever vi utan internet, men vi överlever 🙂

Vad har du på hjärtat? :)

