Resultatet, ett eget bibliotek

Det tog lite tid, men nu har jag äntligen fått mina bokhyllor som jag vill. Vi var till IKEA förra veckan och köpte hyllorna, och jag skruvade ihop dem allt eftersom. Självklart kunde jag inte låta bli, utan jag skruvade ihop en hylla samma dag som vi köpte dem 😛 Jag är inte nå förvånad.
Jag har så smått börjat fylla på dem med böcker. Inte bara med dem jag köpt på senaste åren, utan också de jag fått när jag var yngre. Tanken är att ALLA mina böcker ska stå framme, som ett eget litet bibliotek.

Vad tror ni, kan detta bli bra??:)

Ha det bra!

image

2 reaktioner till “Resultatet, ett eget bibliotek

Vad har du på hjärtat? :)

