Ordning i hyllan

Efter jobbet idag åkte jag upp till Ludvika, för att titta efter en ny väska. Tyvärr hittade jag inget eftersom utbudet var så dåligt. Därför kände jag att jag måste trösta mig med lite böcker. Tyvärr hittade jag inte några nya, olästa böcker så istället fick det bli ett ”ordna-serier-i-samma-storlek”-köp. Shopaholicserien är en av de serier där jag har en bok som sticker ut, ”En shopaholic säger ja”, och den lyckades jag hitta i inbunden version. Sedan hittade jag del ett och tre i en serie jag läste när jag var yngre. Dock är jag ganska säker på att jag har alla delar i pocket, men nu när jag inte hittat dem får de inbundna duga. De är trots allt väldigt fina. Och det ser mycket bättre ut i min bokhylla 🙂

image

image

Vad har du på hjärtat? :)

