Sword Princess Amaltea bok 3 av Natalia Batista

”Amaltea och Ossian hinner knappt vila innan faror hopar sig. Plötsligt är de i klorna på den ihärdiga förföljaren och hennes drake! Kommer de klara sig hem till Ossians rike så att Amaltea kan be om hans hand i giftermål, eller blir de drakföda innan dess?”

Jag vet inte … jag förväntade mig nästan mer av den sista delen. Trots det tycker jag var okej, även fast det inte blev som jag trodde att det skulle bli. Jag gillar Natalias tecknarstil och hennes sätt att bygga upp en historia, men jag hade som sagt förväntat mig mer av denna. Speciellt eftersom det är avslutningen. Tyvärr gillar jag del ett och två mer.

Köp boken på Adlibris, Bokus eller CDON.

image

Vad har du på hjärtat? :)

