Dör sötdöden

Jag dog sötdöden på jobbet igår. Jag ska hålla i Småbarnscaféet om några veckor, och tänkte då att jag skulle leta reda på två böcker som jag ska läsa för barnen. De är från 0 år och uppåt, så det lättaste är att ta tunna, enkla böcker. Så hittade jag boken ”Flingan städar sitt rum” och började bläddra i den – och smälte direkt! Han var (är) så söt Flingan, och jag kände att jag bara var tvungen att ta den boken att läsa. Titta på bilden och säg emot mig om ni vågar – jag tror dock ni kommer hålla med mig 😉
Det är jobbigt det där, att dö sötdöden. Tur att det inte händer så ofta.

image

Vad har du på hjärtat? :)

