Första maj

Månaderna fortsätter springa fram i radande fart. Det är redan maj! Hur kan vi redan vara där? Det känns som att vi nyss firade jul 😯
Alldeles strax ska vi upp till Ludvika och gratta farmor. Igår var jag och grattade mamma (äsklingen var i Borlänge då), och nästa söndag kommer det folk hit och grattar mig då jag fyller år. 25 hela år. Ett kvarts sekel. Det ska bli spännande att se vad man får. Dock inte böcker tror jag. Men det gör inget, jag har redan en hel hög med olästa böcker i bokhyllan. Det finns en hel del annat jag behöver, nu när jag är husägare ☺

Ha det bra!

image

2 reaktioner till “Första maj

Vad har du på hjärtat? :)

