Nytt i hyllan

Freeedag, och jag har haft helgkomp på eftermiddagen! 😀 Vädret kunde dock vara lite bättre, men jag ska inte klaga.
På eftermiddagen följde jag med min sambo upp till Ludvika (han jobbar :P), för att spendera mina födelsedagspengar (en av många fina presenter, får återkomma i ett annat inlägg). Jag hade bestämt mig för att gå in på KappAhl för att se om de hade några kjolar att ha till sommar. Jag hittade ingenting som dög åt mig (jag är väldigt petig) så då fick det bli böcker för pengarna. Och denna gången böcker som jag inte hade läst (okej, EN av dem).

•Ur askan av Leigh Bardugo, för att jag har de två första böckerna och självklart måste ha hela trilogin
•Athena av Marta Söderberg, jag har tittat på denna länge så nu när jag hade pengar tänkte jag ”varför inte?”
•Arvet efter dig av Jojo Moyes, för att jag tröttnat på att stå i kö på jobbet. Folk glömmer att de har dennatt hämta, eller svär på att vi inte alls hört av oss. Så då har jag hellre mitt eget exemplar

Tre böcker till i bokhyllan, och nägra till att läsa. Suck! Jag får sluta låna från jobbet om jag ska hinna med dem.

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

