Det är synd om mig …

Hack och host!! Den här veckan har inte varit rolig, mest för att jag sedan i onsdags är förkyld. Dunderförkyld. Det började på måndagen som ont i halsen och trött i kroppen. Jag stannade hemma från jobbet och hoppades jag skulle komma undan med det, men icke. Sedan igår är jag väldigt snorig plus att jag fått en hemsk hosta. Och det bästa av allt är att jag ska gå så här till jobbet i morgon! Kul va? Det kommer bli hemskt att stå i lånedisken! 😟 Helst av allt skulle jag behöva vara hemma en vecka till, men det går inte. Jag hoppas det här går över fort, det är inge kul att vara sjuk….

Vad har du på hjärtat? :)

