Äntligen internet

Fyra månader fick vi vänta, men nu har vi ÄNTLIGEN fått internet här hemma! 😀 Det känns som att en ny värld har öppnats. Jag och sambon surfar ikapp det vi missat sedan vi flyttade till Smebacken. 
Detta betyder att jag äntligen kommer kunna uppdatera bloggen i den ordningen jag själv vill. Recensioner kommer dyka upp så fort böckerna är utlästa, istället för att skrivas och sedan ligga några dagar. Det ska bli så skönt!
Det bästa med allt är nog att jag kommer kunna betala räkningarna utan att åka hem till mina föräldrar. Yay! 😀

Vad har du på hjärtat? :)

