Efter mycket lång väntan

Äntligen har den släppts, efter mycket lång väntan – ”Glassvärdet”, fortsättningen på ”Röd drottning” som jag väntat så länge på att få läsa! Men nu har jag den hemma och den ska absolut bli den första boken jag läser så fort jag är klar med den jag läser nu. Som jag väntat på att få veta hur det går för Mare 😀

image

Jag kunde ju självklart inte köpa enbart en bok, utan jag köpte en till också. ”Krigarens svärd”, första boken i Rick Riordans nya serie. Jag har dock inte läst något av honom förut, så detta bli första. Men gillar jag denna blir det säkert så att jag läser någon av hans andra serier 🙂

Ha det bra!

image

Vad har du på hjärtat? :)

