Allting på plats

Nu börjar det äntligen bli lite ordning här hemma. Pordränet sitter där det ska, och allting är igenfyllt så pass att vi fått gården tillbaka. Det som ska göras i morgon är att allting ska jämnas till lite mera. Det finns även en jordhög kvar som ska ut. Men det är så skönt att det värsta är klart! Nu kan man gå på gården igen, och bäst av allt – få in bilen så den inte behöver stå på vägen(vilket den gjort de senaste två veckorna …), vilket är väldigt skönt. Och till älsklingens förtjusning går det återigen att få ut Pontiacen 😉 Vi har varit ut och åkt en sväng nu på kvällen. Det var skönt, och kul att se alla som vänder sig om när man kommer åkande. Hihi! 

Vad gäller läsandet har det tyvärr inte blivit så mycket de senaste veckorna. Det har varit ganska mycket jobb med dräneringen, och jag har varit så slut på kvällen att jag parkerat framfö tv:n en stund innan jag ramlat i säng. Idag lyckades jag dock sno mig lite lästid när älsklingen var inne och duschade. I morgon ska jag försöka ta mig mer tid 🙂

Ha det bra! 

image

Vad har du på hjärtat? :)

