Första dagen avklarad

Trött i huvudet? – Ja

Ont i huvudet? – Ja

Trött i kroppen? – Ja

Risk att somna stående? – Finns

Första dagen på vikariatet är gjord och, jag är alldeles SLUT! Det har varit en väldigt intressant dag, men det har också blivit väldigt mycket information som ska in genom ena örat och sedan stanna där. Visserligen har jag ju erfarenhet från tidigare biblioteksarbete, så egentligen är det bara rutiner och sådant som ska omarbetas hos mig. Det kommer kanske ta lite tid, men det kommer blir bra, det är jag säker på:)

Jag berättar mer under veckan, om jag inte är alldeles för trött när jag väl kommer hem.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

