Dubbelt upp

Efter jobbet idag hade jag bråttom hem, för jag hade paket på Konsum att hämta. Och innehållet var inte vad som helst, utan Simona Ahrnstedts nya bok som släpptes i måndags! :mrgreen: Det var bara en liten detalj. Jag hade inte ett paket att hämta – jag hade två. Jag blev väldigt fundersam när jag fick två mail från Adlibris och hoppades att det bara blivit något litet fel och de skickat mailet två gånger till mig. Sedan fick jag två mail från Klarna – med två olika fakturor. Det visade sig att jag hade förhandsbokat boken två gånger, även fast jag var säker på att jag bara gjort det en gång 😛 Det är inte första gången det händer. Flera gånger förut har jag förhandsbokat böcker mer än en gång. Jag vlrde verkligen skriva upp när jag bokar böcker …

I alla fall, så står den där i bokhyllan. Tyvärr i fel, eftersom den står i min oläst-hylla. Det känns som att den fylls på fortare än jag hinner tömma den 😕 Det måste jag ändra på.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

