Min lediga dag

En hel dag har jag haft min nya mobil nu, och jag är så såld på den. Den känns riktigt bra i handen och jag gillar att den är lite större än vad den tidigare var. Nu ser jag vad det står på skärmen 😝 Jag är verkligen så nöjd (ni vet, den där nöjd-känslan som infinner sig när man köpt något nytt).

Idag har jag haft ledigt från jobbet. Det har varit en ganska lugn dag. En elektriker har varit här och fixat så att Jonas har ström i garaget, och han är verkligen sååå nöjd nu. Annars har jag läst ikapp det jag inte orkar/hunnit under veckan, så nu har jag inte så mycket kvar på ”En enda risk”. (Jag älskar den! Den kommer bli ännu en favorit från Simone Ahrnstedt.) På eftermiddagen/kvällen har vi varit till mamma och pappa en sväng. Nu tar jag det bara lugnt framför tv:n. Så, en bra dag 😊

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

