Virkad sjal

För ett tag sedan var jag sådär pysselsugen och kände att jag ville ha någonting att göra medan jag tittade på tv. Jag letade och hittade en riktigt fin och enkel sjal hos Svarta fåret och kände att jag ville göra den.

Jag gjorde den i ett lite tjockare bomullsgarn men i samma färg som på bilden hos Svarta fåret. Jag kände att en vit sjal går lätt att matcha ihop med övriga kläder man har på sig vid anvädningstillfället. Jag är riktigt nöjd med resultatet, den var som sagt väldigt enkelt att göra när man väl kom in i det.

2 reaktioner till “Virkad sjal

Vad har du på hjärtat? :)

