Nu är det helg!

Nu kan jag äntligen säga att jag har helg! Det har känts som en lång vecka, speciellt på mornarna. Det har verkligen varit jobbigt att kliva upp, speciellt eftersom älsklingen jobbar eftermiddag en här veckan och får därför sovmorgon. Men i morgon får jag också sova hur länge jag vill! 

Idag har jag haft höstlovspyssel på biblioteket. Det kom hela 14 barn med antingen mamma eller pappa, vilket är jättekul! Och det visar att det finns ett intresse för pysseldagar. Så det kommer jag absolut att fixa framöver också. Kanske till och med temapysseldagar. Vi får se 🙂

Just nu sitter jag och tittar på Vänner på 5:an. Men efter det vet jag inte om jag orkar titta på någe mer tv. Å andra sidan vet jag inte vad jag ska göra istället heller. Att gå och lägga sig redan nu känns lite väl tidigt. Jag kommer säkert på något.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

