Ljuvliga onsdag

Denna lediga onsdag var verkligen välkommen kände jag! Jag behövde sova ut i morse och sedan göra det jag själv vill. Som att promenera till Konsum och köpa det som fattas till maten. Eller att skotta lite av gården. Eller fixa bloggen så den är mer ”anpassad” efter årstiden. Eller som jag gör nu: bara sitter inne och tittar på snön som faller. Det har snöat flera dagar i sträck, och det kommer säkert inte sluta heller. Visst är det fint med snö, men jag vill inte att det ska snöa hela tiden. Då hinner jag fort tröttna på den. Dessutom är det inte roligt att sopa av bilen varje morgon innan jag ska till jobbet. Men nu blir det lite enklare när jag har motorvärmare 😉

Jag funderar lite på vad jag ska hitta på nu. Äta lite, och sedan kanske läsa lite. Eller kanske sätta i en film i DVD:n? Först måste jag i alla fall plocka ur diskmaskinen, så älsklingen ser att jag gjort något idag, och inte bara slappat 😉

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

