Semester!!

Åååh, vad sköönt! Nu har jag jobbat näst sista dagen i år! Nu är jag ledig i sju dagar, jobbar en dag och är sedan ledig de sista dagarna av året. Det ska bli så skönt, och välkommet. Jag känner att jag behöver vara ledig och ta det lugnt, göra det jag själv vill göra. Tyvärr kommer jag inte se min kära sambo så mycket som jag önskar. Han kommer nämligen inte få vara ledig i jul förutom en dag i mellandagarna. Tråkigt för honom, han behöver vara ledig mer än mig. Jag ska se till att han är ledig längre fram:)

Det ska bli skönt att sova framöver. Riktigt sova ut och jag ser verkligen fram emot lördag, julafton! Älsklingen är så nyfiken på vad han kommer få (även fast jag bestämt sig för vad det är i paketet) och jag längtar verkligen efter att se hans min när han öppnar det. Och självklart är jag nyfiken på vad jag kommer få av honom. Så ska jag hinna baka lussekatter, göra julgodis, köpa en gran och även klä den. Det kommer bli mycket att göra, men det kommer bli skönt att göra det hemma 🙂

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

