Tröst-handlar 

Måndag och jag sitter här på min säng, nyduschad och trött efter att ha jobbat kväll. Jag hade tänkt blåsa håret torrt innan jag kryper ner i sängen, men istället hamnade jag inne på Adlibris och skickade iväg en liten order. Leverans på onsdag, är ni nyfikna på vad jag beställde kolla in då. Kan dock säga direkt att det inte är någonting från rean (få se om jag kommer köpa något alls på rean i år … ). 

I morgon kommer det upp en recension på andra delen i serien Demondeckarna. Jag satt hela dagen och läste den i går, snacka om spännande! Vill ni veta mer, titta in i morgon 🙂

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

