Pakeeet!!

Paketen är här! En dag senare än vad som stod visserligen. Men det gör inget. Och ja, det blev fler än ett paket. Av någon anledning delade dem upp beställningen på två, så jag blev lite paff när jag såg att det blivit två paket. 

I alla fall. Inuti de två paketen gömde sig ……….. De utvalda av Kiera Cass och Bronsnyckeln av Hollywood Black och Cassandra Clare. Nu har ju jag visserligen inte läst andra delen i serien Magisterium, men jag tänker som så att jag helt enkelt får ta tag i dem under året. Och tredje delen i The Selection kommer gå fort att läsa. 

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

