Dagens bestyr

Ledig dag idag. Klockan 11 har jag tid på Volvo i Ludvika, där de förhoppningsvis ska laga stenskottet jag har på vindrutan. Om det inte sitter helt fel, för då måste de byta ruta och det vill jag verkligen inte. Jag hoppas att det går att fixa. 

Efter det ska jag till farmor och farfar, och bli lite bortskämd 😉 Det är aldrig fel att bli det. Och så ska jag försöka njuta av att snön äntligen börjar försvinna. Jag vet att det kan bli bakslag och et kan komma snö igen, men jag är ändå glad över att snön börjar försvinna. Ett tag kändes det som att det aldrig skulle bli vår. Men nu verkar det bli det, så skönt!

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

