Våren är på gång

Det har ekat lite tomt här i bloggen under en vecka. En vecka där det känns som att jag enbart åkt till jobbet, kommit hem, gått och lagt mig och åkt till jobbet igen. Sambon har jag inte sett så mycket av, då han jobbat eftermiddag. Och han har inte sett så mycket av mig heller, eftersom jag sovit då han väl kommit hem 😛 Men ikväll, då blir det riktigt myys! Och jag har det ju så otroligt bra, så jag har ju redan helg. Det har jag firat med att städa kylskåpet och toaletten. Inte roliga saker, men sådant måste också göras. Nu har jag tänkt ta min bok och njuta av det otroligt fina vädret. Det är så skönt att det börjar bli vår!

Ha det bra!

Bild från mars/april förra året
Vad har du på hjärtat? :)

