Vintern återkom

Det här var inte vad jag hade beställt. Jag visste att det skulle komma snö, men hallå?? Tittar man ut genom fönstret tror man att det snart är jul, och inte påsk. Detta blev verkligen ett bakslag … Jag hoppas det försvinner till i morgon, då vi ska till mamma och pappa. Sladda runt på snön med sommardäck är inge bra. Och jag kan tyvärr inte byta heller – mina vinterdäck ligger på Volvo i Ludvika.

3 reaktioner till “Vintern återkom

  1. Mina föräldrar hade snö igår, men det försvann innan jag kom på besök som tur var! Idag är det ganska soligt. Hoppas snön hinner försvinna för er! 🐥

Vad har du på hjärtat? :)

