Förkyld?

Jag har sådan tur. Eller otur skulle jag vilja säga. Jag håller på att bli förkyld, och jag har egentligen inte tid eller lust att vara hemma just nu. Det är ganska mycket på jobbet att göra, bland annat saker som ska avslutas. Denna vecka har vi stängt på jobbet för utbildning i det nya bibliotekssystemet vi ska få på måndag. Jag behövde visserligen bara gå grundutbildningen, eftersom Smedjebacken ska göra samma sak till hösten. Så då får jag gå igenom allting igen, plus lite till. 

I alla fall, så hoppas jag att förkylningen går över snabbt. Annars blir nog inte helgen som jag planerat. En av presenterna jag fick var nämligen pengar, och de hade jag tänkt göra slut på till helgen. Bara till massa nyttiga saker så klart.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

