Bokpost 

Hur bra kan egentligen en fredag bli? Jag är hemma idag för att vila upp min förkylda kropp (hostar hemskt och allmänt trött), och bestämmer mig för att gå ut för att hämta posten. Jag visste att det skulle finnas en paketavi där, men inte att där också skulle finnas ett paket. Nyfiken av mig som jag är river jag upp det direkt. Ett tag trodde jag att det var ett recex på en bok jag bad om för länge sedan. Men det låg något bättre där! Ett oväntad bok paket från Månpocket innehållande två böcker av min favoritförfattare. Hur coolt liksom! Det piggade verkligen upp min dag! Visserligen har jag redan läst Simonas senaste bok i inbunden version (jag absolut ÄLSKADE den!), men jag är jätteglad över paketet. 

Tack än en gång!

Vad har du på hjärtat? :)

