4 år idag

Fredag och det är sommarvärme ute. Otroligt skönt, om ni frågar mig. Jag var så trött på det kyliga vädret, så lite värme gör mig ingenting. Dock vore det kul att få se solen lite mer. Men man kan väl inte få allting.

Idag är det en speciell dag här hemma: idag har vi nämligen varit ihop i fyra år. Helt otroligt att tiden går så fort. Det känns fortfarande som det var igår jag träffade Jonas och hela mitt liv blev så mycket bättre. Så, vad ska vi göra för att fira detta? Just nu är min älskade sambo på jobbet, men när han kommer hem sak vi göra lite god mat och sedan mysa i soffan. Och så ska vi ta den korta promenaden ner till macken och köpa en godispåse. Det är vi värda både han och jag 🙂 Det blir inte så märkvärdigt, men det gör inte oss någonting. Det kanske blir lite större nästa år, man vet aldrig.

Ha det bra!

Vad har du på hjärtat? :)

